Tuesday, May 27, 2008

geloof hen niet - optreden


Weldra meer foto's op www.indenprins.be.
Samen met Marissa, Elise, en Jetje een leuk optreden gehad in Elewijt.
Mijn auto was eigenlijk geen totaal verlies. Allemaal woorden en veel illusie scheppende commentaar maar hij was structureel niet afgekeurd en ik mocht er nog mee rijden. Straf hé. Het heeft wel even geduurd voordat ik dat ontdekte en zelfs kon geloven.
Heb hem dan ook uit de garage gehaald, wat naft in gekapt en enkele carrosserie garage gaan bezoeken. Allemaal zeiden ze dat het te doen was maar de prijs om hem te herstellen varieerde van 800 tot 3000 euro. Een citroen garagist, ik heb een Nissan, heeft er aan geprutst en mijn koffer geforceerd. Na meer dan een uur kon ik die terug sluiten. Conclusie ik rij terug met een gedeukte wagen maar ZOWAT.

No comments: